Dokumentacja powypadkowa

Świadczy usługi z zakresu sporządzania dokumentacji powypadkowej. Za wypadek przy pracy, według ustawy, uważa się „nagłe zdarzenie, wywołane przyczyną zewnętrzną powodujące uraz lub śmierć, które nastąpiło w związku z pracą: podczas lub w związku z wykonywaniem przez pracownika zwykłych czynności lub poleceń przełożonych, podczas lub w związku z wykonywaniem przez pracownika czynności na rzecz pracodawcy, nawet bez polecenia, w czasie pozostawania pracownika w dyspozycji pracodawcy w drodze między siedzibą pracodawcy, a miejscem wykonywania obowiązku wynikającego ze stosunku pracy”

W przypadku, gdy dochodzi do wypadku przy pracy, musi zostać sporządzona odpowiednia dokumentacja powypadkowa. Przed jej przygotowaniem, pracodawca powołuje stosowną komisję, w skład której powinien wejść m.in. specjalista ds. BHP. Komisja przygotowując się do spisania dokumentów powypadkowych, zbiera zeznania od poszkodowanego i świadka w celu ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku.  Po ustaleniu dokładnego przebiegu wydarzeń, można sporządzić odpowiednią dokumentację, w tym protokół powypadkowy.

Zajmujemy się kompleksową obsługą BHP firm. Przeprowadza szkolenia, które mają za zadanie zapoznanie się pracowników z zagrożeniami w pracy. Jeśli jednak z różnych przyczyn wydarzy się wypadek, wykonujemy szereg procedur powypadkowych. Przygotowujemy odpowiednią dokumentację powypadkową, która jest niezbędna, by ubiegać się o jednorazowe odszkodowanie. Sporządzamy  protokół, który po akceptacji wszystkich stron (pracodawcy, świadków, poszkodowanego), po zakończonym leczeniu (jeśli takie było), wraz z całą dokumentacją powypadkową  trafia do ZUS-u. Podczas całej procedury wypadkowej jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i na bieżąco odpowiadamy na wszystkie pytania i wątpliwości. Cena wykonania takiej dokumentacji przez naszą firmę zależy od rodzaju wypadku.

Profesjonalizm i doświadczenie firmy w tej branży jest bardzo ważne, ponieważ to na nią, przekazywana jest odpowiedzialność za zdrowie pracowników oraz ich przygotowanie w zakresie bezpieczeństwa pracy. Akademia Prestige na tle innych firm wyróżnia się dużym doświadczeniem. Nasza firma to zespół cenionych specjalistów BHP, doskonale orientujących się w przepisach i zasadach sporządzania dokumentacji powypadkowej.

Dla każdego klienta wykonujemy wycenę zlecenia indywidualnie. Cena uzależniona jest od rodzaju i ilości jednocześnie wykonywanych usług.

Służymy pomocą w wyjaśnianiu wszystkich wątpliwości związanych z wypadkami przy pracy oraz procedurą dochodzenia odszkodowania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę oraz konkurencyjne ceny. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat działalności naszej firmy oraz cennika zapraszamy do kontaktu naszym biurem.